Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

måndag 24 augusti 2009

finfint för kameran

Det är en vacker och härlig tid så här i början på hösten!
Finfint för kameran...
Gårdens små äpplen...
...och gårdens stora körsbär ...och vildhallon i massor hos mormor och morfar!

6 kommentarer:

Dahlarna sa...

FANTASTISKA BILDER! Härligt med egna frukt & bär! Hoppas att du har haft en bra dag! KRAMAR!

Anna Fredag sa...

Ja, jag älskar verkligen den här årstiden! Övergången från sommar till höst. Så fina bilder du tagit. Kram!

EVA / whiskyochchampagne sa...

Åhh vilka vackra bilder ! Man blir ju äppelsugen...hihi !

***
KRAAAM EVA

Therese sa...

Härligt med egen skörd.....

hemma hos Bus sa...

Oj vad fint du har idag (fast det har du ju jämt) Men det blev jättefint med din nya header.
Vad skoj med egna frukter, och vilka härliga hallon, mums
Må så gott. Kram

Resa med Herbert sa...

Hej!

Underbara sommarbilder.

Och grattis till fototrissfinalen.

Må gott, önskar Irene

Besökare

Bloggtoppen.se