Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

torsdag 20 augusti 2009

snälla!

Snälla snälla Piteenergi, kom och koppla in vårt bredband NU! Jag står verkligen inte ut länge till med det här mobila internet surfandet. Med mobilt internet går allt lite saktare än det ska men det kan man (nästan) stå ut med. Det värsta är att det inte funkar att ladda upp bilder (förutom någon enstaka gång om jag har riktigt tur). Nu börjar dessutom blogginspirationen att återvända från sin semester och då vill jag ha mina bilder! Har haft bredband i alla år och vet hur fantastiskt rätt det känns! Var bara tvungen att gorma lite... Det kanske hjälper då!

3 kommentarer:

Dahlarna sa...

Vi har funderat på att byta till mobilt bredband, då det vi har är så himla dyrt... Men när jag läser ditt så inser jag att det kasnke inte är någon bra idé....

Hoppasatt du får en kanonmysig helg!
BAMSEKRAMAR!!!

CitronerGula sa...

Håller med! Finns inget som irriterar en mer än en sida som står och hackar!

Har varit lite bloggsemester i sommar, men så blir det lätt när man är i värsta renoveringsfasen. Hoppas att du delar med dig lite mer av bilder från nya huset.

Ha´t så bra så länge!

Kram

Therese sa...

Du verkar ju ha ett bra tålamod Helena.....tur kanske att det inte är jag som är utan...datorn hade nog inte funnits kvar inomhus då, utan förmodligen 10-20 meter ut i trädgården någonstans!

Besökare

Bloggtoppen.se